EST
ENG
RUS
FIN
ESP

Uudised

Algas "Hoovid korda" 2018.a. taotluste vastuvõtt

02.01.2018
2018. aastal on korteriühistutel taas võimalik taotleda linnalt toetust õuealade heakorrastamisek...

Põltsamaa-Tartu lõigu esimene 2+1 möödasõiduala avatakse liiklusele

10.11.2017
2017. aasta alguses alustatud Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee km 131,0-135,1 asuva Annikvere-Nea...
Print Sitemap

Algab Haapsalu-Rohuküla maantee remont

5. juunil alustatakse Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee Risti-Palivere lõigul (km 39,3–49,4) tee rekonstrueerimist, mille tõttu piiratakse seal kiirust u 5-kilomeetrisel lõigul ja suletakse osaliselt üks sõidurada. Tööd võivad kesta kuni aasta lõpuni.

Maanteeameti lääne regiooni peaspetsialist Urmas Robami sõnul alustatakse töid teekatte freesimistöödest ja aluste ehitamisest ning seda tehakse kahes osas: algul 5,2-kilomeetrisel lõigul Jaakna ja Palivere vahel (km 44,2–49,4) ning seejärel 4,9-kilomeetrisel lõigul Risti ja Jaakna vahel (km 39,3–44,2 ). „Teise remondilõigu töödega ei ole lubatud alustada enne, kui esimesel remondilõigul on paigaldatud vähemalt alumine asfaltbetooni kiht ja tagatud lubatud sõidukiirus 70 km/h,“ selgitas Robam, kelle sõnul peab ajal, mil teisel remondilõigul töid ei teostata, teelõigul säilima esialgne liikluskorralduslik olukord, st lubatud sõidukiirus 90 km/h.
 
Rekonstrueerimistööde käigus on ette nähtud olemasoleva mulde tugevdamine ja katendi ümberehitus, samuti vahetatakse välja olemasolevad truubid ning puhastatakse külgnev teemaa võsast ja puudest, et tagada külgnähtavust. Tee rekonstrueerimisel ülejäävast freespurust rajatakse tolmuvaba kate Taebla-Kullamaa maanteele.
 
Töid teeb AS Nordecon ning need lähevad maksma 2 372 079,55 eurot. Omanikujärelevalvet teeb Infragate Eesti AS ja see läheb maksma 23 719,50 eurot.
 
Pärast Jaanipäeva alustatakse taastusremondiga Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla maantee eelneval lõigul (km 18,3–38,9), kus tehakse olemasoleva katte tasandusfreesimine ja tasanduskihi paigaldus ning kogu lõigul uue asfaltbetoonist kulumiskihi ehitus. Freesimistöödel ning tasanduskihi paigaldamisel tohib üks sõidusuund korraga suletud olla maksimaalselt 500 meetri pikkuselt, kulumiskihi asfalteerimisel tohib üks sõidusuund korraga suletud olla maksimaalselt 750 meetri pikkuselt. Liiklust reguleeritakse reguleerijate kaasabil.
 
Töid teeb AS Nordecon ja need lähevad maksma 2 255 154 eurot. Omanikujärelevalvet teeb Infragate Eesti AS see läheb maksma 10 760,40 eurot.
Veebitehas